© 2024 solvo B.V.

Lotgenoten gezocht (incontinentie)

Ik ben een jongeman (27) en heb last van incontinentie (voornamelijk \'s-nachts). Hierdoor loop ik tegen allerlei praktische problemen aan... maar erger nog is dat het vaak lastig om relaties aan te gaan. Reacties van vrouwelijke lotgenoten zijn dan ook erg welkom (zie profiel voor mijn mail-adres) groeten Gerard


Hallo, nog altijd opzoek naar een lotgenoot? Je berichtje is niet meer zo recent, maar ik reageer toch maar. Ik ben 28 en ik heb ook last van incontinentie, maar juist vooral overdag. Mijn email adres is zichtbaar, dus wil je mailen, dan hoor ik het graag...:) Groetjes, Suzie

label.Geplaatst op 2007-03-09 15:41:46


Hoi, Ik ben een vrouw van 37 en heb ook last van incontinentie, overdag maar ook 's nachts.

label.Geplaatst op 2007-04-20 13:09:59


hallo Ik ben ook incontinent, zowel voor urine als voor ontlasting. Omdat ik merkte dat er weinig goede forums over incotinentie en aanverwante problemen te vinden zijn, heb ik zelf een forum opgericht over dit onderwerp. Dit forum is alleen toegankelijk voor leden, omdat incontinentie wel erg prive is om over te praten. Vaak speelt schaamte een grote rol mee. Als je dus met lotgenoten wilt praten en als je niet wilt dat iedereen kan meelezen kijk dan eens op: www.incontinentieforum.yourbb.nl hopelijk tot ziens gr roos

label.Geplaatst op 2008-05-03 11:34:23

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren