© 2024 solvo B.V.

Mensen met ervaring? chronische blaasonsteking

Hey, ook ik zit nu al jaren lang met blaasonstekingen.. al vanaf mijn 15 of zo... kan me niet eens precies herinneren hoe het is zonder pijn in me blaas. elke 2 maanden was het zeker zover dat het echt echt echt erg onstoken was.. Maar sinds 2 jaar is het zelfs bijna elke 2 weken zover.. al zoooooveel kuren gehad..en zooooveel pijn. moedeloos wordt je ervan. weet echt niet meer wat ik moet. Ik slik nu al maanden 2 nitrofurentine 100mg per dag... maanden!! mijn rug doet dagelijks pijn aan de zijkant.. mijn blaas doet pijn.. ben altijd maar aan het drinken, vitamine c, cranberry, plassen wassen na het vrijen....ALLES. niks helpt.. het lijkt wel steeds erger te worden.. heb alleen steeds meer klachen door de antibiotica die ik dagelijks slik.. maagpijn enz. ook wordt die blaas steeds erger. Moet er zoveel rekening meehouden. bah...ben het spuugzat die blaasonstekingen. het maakt me ook bang. ik weet gewoon niet meer wat ik moet. niks helpt. Ben in het ziekenhuis geweest 2x onderzocht..de laatste jaren... De artsen die ik had hadden meer zoiets van ja sommige vrouwen hebben dat zo..slik maar dit.. slik maar dat. en steeds maar weer antibiotica. en heb nu het idee dat mijn hele lichaam kapot gaat door die antibiotica. ben dood en dood moe altijd. ik weet me geen raad meer. Nu heb ik gelezen over zilverwater wat zou helpen. en over d-mannose dat zou helpen.. ik wil heel graag stoppen met nitrofurentine..ik kan het niet meer verdragen al die rotzooi. Ik weet dat ik eigenlijk weinig kans heb in de alternatieve wereld meestal. maar ik weet me echt echt geen raad meer. voel me altijd naar en moe. Nu heb ik een paar vraagjes. Heeft er een van jullie ervaring met zilverwater of d-mannose??? en zo ja....hielp het? en waar kan je het kopen? ook in apotheken of zo? en nog een vraagje..wie heeft ervaring met te lang of lange tijd nitrofurentine....en hielp het ook steeds minder? Verder zou ik graag af en toe eens willen mailen of zo met andere die ervaringen hebben met chronische blaasonstekingen. wat andere hiermee doen. hoe andere hiermee omgaan. Nou oke...lang verhaal..hoop dat er iemand reageerd.. Mijn emailadres is jennekevaart@hotmail.com.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren