© 2024 solvo B.V.

Moeilijk plassen

Ik ben de 50 gepasseerd en dan krijg je blijkbaar klachten. Ik fiets 11km naar mijn werk. Ik moet echt op mijn werk, voor ik naar huis fiets, gaan plassen, anders? Nou, hoor maar. Ik kom, als ik al geplast heb op mijn werk, thuis met een ongelofelijke drang om te plassen. Eerst nog even mijn boodschappen uit mijn fietstas in een andere tas doen en dan snel.....heel snel naar boven.(3 hoog) Dan ga ik op de wc zitten en dan...ja, je raadt het al!!! Er komt niets uit. Dan heel langzaam, beetje bij beetje komt het op gang. Ik word hier echt niet goed van. Herkent iemand dat? Wat kan ik hier aan doen? Bvd Fransiscus


het kan zijn dat je last van je prostaat hebt,dan krijg je dit soort klachten.Een vergrote prostaat komt veel voor,ga even langs je huisarts dan krijg je ws een verwijzing voor de uroloog.

label.Geplaatst op 2004-02-28 12:36:23


Hallo Franciscus,(naamgenoot) Probeer je bekkenbodemspieren te ontspannen; gewoon gaan zitten en geduldig wachten totdat er wat komt en dan vanuit je onderste spieren( alsof je gaat zitten poepen) aanspannen. Succes ermee. Fransca.

label.Geplaatst op 2004-06-06 21:03:19

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren