© 2024 solvo B.V.

Nefrostomiecatheter

Hallo Wie is er bekend met een nefrostomiecatheter .heb deze nu sinds 4 weken 2 in de linkernier in deonderkant en de bovenkant vn de nier ,en zal deze nogwel een tijdje blijven houden volgens de uroloog. mijn vraag is dan heeft iemand daar hulp bij voor de verzorging ervan en hoe vaak word die vernieuwd of hoevaak laat je de beenzakken vernieuwen.en ja wie heeft er ook zo`n ervaring gehad . Heb deze nefrostomie gekregen na een darmoperatie waardoor een klemmetje op de urineleider is blijven zitten en mijn linkernier 6 weken heeft stilgelegen daardoor. Nu na een aantal onderzoeken weet de uroloog nog niet hoe ze dit moeten gaan herstellen ,want ja ze kwamen er nu ook achter dat ik 2 urineleiders heb aan de linkernier.(wist ik zelf ook niet) de ene is vernauwd en de andere zit dus dat klemmetje nog op. bij voorbaat dank en met vriendelijke groetjes van Hillie


Hallo Hildina. Ik las je brichtje en ook ik heb sinds 7 weken een nefrostomie.Heb deze ook gekregen na een dikkedarm operatie en bij mij is ook niet bekend war de oorzaak van de obstuctie is.A.s woensdag krijg ik een nier onderzoek om te kijken of er weer door gang is en anders word ik geopereerd.Ben eigelijk benieuwd of jij de cater nog hebt en wat ze uiteidelijk gedaan hebben.Of het uberhaubt wee goed is gekomen? Wacht je reactie af. Groetjes

label.Geplaatst op 2008-10-27 18:34:57

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren