© 2024 solvo B.V.

Nier cyste

Wie weet het antwoord voor mijn probleem. Nier cystes geconstateerd versteend. de een zegt opereren de ander je bent te oud daarvoor , mijn leeftijd is 70 jaar. Wie o wie weet het antwoord.


Johnpeter, Ik heb nu een aantal keren je bericht gelezen en niemand geeft antwoord. Soms is een operatie een snelle oplossing. Vergeet niet dat alles wat open gemaakt wordt, ook weer een reactie van het lichaam oproept. Gezien de leeftijd zou ik het toch eerst proberen via de weg van homeopatie. Als je naar een homeopaat gaat die aangesloten is bij de Nederlandse vereniging, wordt het bijna altijd betaald door het ziekenfonds. Er is een middel waardoor je de klachten kunt verlichten en soms ook de stenen-cyste kunt vergruizen. Het proberen waard. Bij mijn patientjes is het al vele malen gelukt. Succes en anders sterkte. Groetjes Rwt

label.Geplaatst op 2004-06-29 17:40:01

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren