© 2024 solvo B.V.

Niersteen anderhalve cm

Ik kom aanstaande vrijdag in de vergruizer wie kan mij vertellen of dit pijnlijk is? En of je na die tijd nog veel pijn hebt?


Goedendag mijn naam is Corne en ik ben 3 jaar geleden in de vergruizer geweest en evenals jij maakte ik mezelf hierover druk. Nou ik moet zeggen het is ontzettend meegevallen en heb alleen last gehad van het lawaai v.d vergruizer zelf. Het kan dat je wat last krijgt echter door een teken te geven aan de verpleger wordt de behandeling iets aangepast en verdwijnt dit meteen. Dat last hebben was meer een minder prettig gevoel maar echt geen pijn. Het plassen na de behandeling is ook niet pijnlijk en mogelijk de 1e + 2e maal komt er wat bloed mee echter dit is ook niet iets om je druk over te maken.Ik heb deze behandeling 3 jaar terug gekregen in een vrachtauto bij het Tweestedenziekenhuis te Tilburg en ik neem aan dat jij ook deze behandeling krijgt? Veel succes as vrijdag en blijf water drinken.

label.Geplaatst op 2004-10-24 09:10:05

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren