© 2024 solvo B.V.

Niersteen

ik heb in 2003 last gehad van nierstenen en mijn calcium wat ook te hoog daar heb ik pillen voor. maar nu komt het in maart van dit jaar heb ik 2 weken in het ziekenhuis gelegen voor mijn nieren ze kondeniets vinden wat ik al gek vind maar goed.ik ben wel 20 kg af gevallen en dat is niet echt goed ik blijf pijn houden aan mijn rechter kant en in april heb ik weer en het ziekenhuis gelegen en het gaat nog niet echt goed. pijn pijn en nog eens pijn met uitstraling naar mijn lies en mijn geslachtsdelen. ik zelf heb het gevoel dat mijn nier niet goed is en de dokter ik weet het niet meer. dus nu is mijn vraag 1 is het normaal dat ik 20 kg afval in tweejaar tijd 2 is het normaal dat ik als maar pijn heb wat achter uit mijn rug komt waar mijn nier zit en zo naar vooren komt naar de buik en de lies. je mag me ook een e-mail zenden hoor dat is gjjonkef@xs4all.nl


Het is niet normaal. Er zit een ontsteking of wat anders. Nogmaals moeten ze je goed onderzoeken. ik heb ok nierstenen gehad, op mijn 36ste. Toen kreeg ik een dieet, ik moet 3 liter drinken per dag. Normaal bouwen ze zich in 7 jaar weer op, en ik heb mij laten onderzoeken en ze hebben zich niet opgebouwd, zegt men. Maar ik ben niet afgevallen en heb geen pijn. Het klopt niet dat je zomaar afvalt.

label.Geplaatst op 2005-05-18 09:54:55


Ik heb ook last van nierstenen gehad en ik was ook zo mager als een plank geworden, dat kwam puur door de vreselijke pijn, die oneglooflijke stuwingen omdat de steen vast zat. Dus je bent niet de enigste die zo veel af is gevallen. Komt dus door alle pijn en algehele ellende. Heel veel sterkte met en snelle beterschap.

label.Geplaatst op 2005-06-27 14:48:11

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren