© 2024 solvo B.V.

Niet ingedaalde teelballen ... opereren of niet?

Ik ben een man van 32 jaar oud. Toen ik een klein jongetje was, waren mijn teelballen niet helemaal goed ingedaald. Die hebben ze in het ziekenhuis naar beneden gedrukt, verder niet eraan geopereerd. Nu heb ik eigenlijk al altijd last gehad en met last bedoel ik dan: - Als je het koude water induikt dat je dan het idee hebt dat je ballen terug in je lies willen. - Tijdens de sex de hele tijd je ballen naar beneden moet drukken omdat ze anders omhoog willen. Dan heb je zo\'n gevoel alsof iemand je licht in je kruis hebt getrapt, zo\'n opgeblazen gevoel. Onlangs de stoute schoenen aangetrokken en langsgeweest bij de uroloog. Ze kunnen mijn teelballen vastzetten aan de balzak maar er is een kleine kans (minder dan 5%) dat ik na de operatie chronische pijn kan ervaren. Wellicht zijn er mannen die eenzelfde operatie al hebben ondergaan? Ben jij zo iemand.....zou je mij dan kunnen laten weten via dit forum wat jouw ervaring hiermee is geweest. - Heb je veel last van de operatie gehad? - Heb jij er chronische pijn aan overgehouden? - Voor- en nadelen van zo\'n operatie? Hopelijk kun jij mij verder helpen.......hartelijk dank voor eventuele reacties.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren