© 2024 solvo B.V.

Orchidopexie 2 keer bij zoontje ??

Mijn zoontje moet binnenkort geopeerd omdat zijn testikels zich niet in het scrotum bevinden. Nu heeft de chirurg ons verteld dat ze liever 2x opereert en 1 zaadbal per keer terug te plaatsen. Haar reden was omdat als ze de beide zaadballen in 1x zou terugplaatsen dit beduidend meer pijn op zou leveren voor ons 6 jarig zoontje. Ik begin nu erg te twijfelen of we toch niet beter maar alles in 1x kunnen laten doen. Is meer pijn echt de reden om een orchipodexie 2x uit te voeren? Zijn hier artsen die mij kunnen vertellen wat jullie van deze situatie vinden en wat jullie ons zouden aanbevelen. Ik wil er nog wel eventjes bij vermelden dat de zaadballetjes van mijn zoon redelijk hoog zitten en dat het volgens de arts die wij gesproken hebben een hele taak word om de zaadbal terug te krijgen in de balzak. Met vriendelijke groet, Biancka

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren