© 2024 solvo B.V.

Plassen tijdens orgasme

Ik heb pas meegemaakt dat ik per ongeluk moest plassen toen ik klaarkwam. Ik liet me helemaal gaan en dat bleek, want daarna was het bed erg nat en rook naar urine. Is dat normaal? Ik ben wel bekend met spuitende orgasmes, die heb ik vaker gehad, maar dat was een melkachtig vocht wat niet naar urine rook. Dit was dus anders. Nu ben ik daar best onzeker over. Ik kan er ook geen goede informatie over vinden verder op Internet, want de ene noemt het plasseks, maarja dat is het dus niet echt eigenlijk, want het ging per ongeluk. Een ander heeft het over zwakke bekkenbodemspieren, maar mijn ervaring is juist dat ik sterke bekkenbodemspieren heb. Dus nu weet ik het niet meer zo goed. Ik schaam me voor mezelf over dat plassen, weet niet of het normaal is, en wat er nu aan de hand is, en of ik dan echt wel ook echte orgasmes krijg uberhaupt, ik snap er niks meer van. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Alvast bedankt!


ik herken je probleem ik heb het namenlijk ook tijdens het klaarkomen. wat ik ervan heb begrepen is dat het komt doordat alle spieren ontspannen endat dat ook kan gebeuren bij je blaas. groetjes viv

label.Geplaatst op 2008-05-20 22:41:41


hallo miss s. ik had het ook. het kan te maken hebben met je urine buis, die zit natuurlijk in dezelfde uitgang en soms hangt daar nog wat urine wat er dan ook word uitgedrukt. er zijn heel veel mogelijkheden. het kan zijn dat je blaas al redelijk vol zat en dus ook ontspant en leegloopt, het kan zijn omdat je schok dat je blaas los liet. de eerste paar keren is het redelijk normaal. je lichaam moet wennen aan dat soort orgasmes. er is een soort training voor: het zelf doen. maar dan alleen via de buitenkant, dan word je urinebuis niet geprikkeld en leer je de spieren kennen. succes

label.Geplaatst op 2010-06-18 23:41:17

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren