© 2024 solvo B.V.

Plassen

Hallo, Ik heb sinds 2 dagen dat ik snachts wel 10 keer moet plassen. Ik heb geen branderig gevoel, maar wel een soort druk op de blaas, en een soort \"persdrang\" om te plassen. Iets wat ik normaal nooit eerder heb gehad, als je zwanger bent dan kun je dat gevoel ook wel hebben. Maar ik ben niet zwanger (te oud ) en onlangs is mijn baarmoeder nog onderzocht, dus het ligt niet aan de baarmoeder. Het is echt een onaangenaam gevoel, nu overdags ook met plassen. Dus je bent uitgeplast en dan lijkt het net of er nog plas inzit wat eruit moet, aandrang dus, heel raar. Wie herkent dit?


niemand die hier iets van afweet? Jammer. Het wordt steeds erger en het "aandranggevoel" is nu veranderd in pijn na afloop van het plassen. Nou, ik moet vanmiddag met mijn plasje naar de huisarts.

label.Geplaatst op 2005-12-01 11:22:55


Nou, ik ben bij de huisarts geweest en hij kan niks vinden. Het is geen blaasontsteking zegt hij, want daar heeft hij het op getest. Volgens hem komt het doordat ik teveel drink omdat ik van mijn vorige huisarts, in mijn vorige woonplaats 3 liter water (of slappe thee, enz ) per dag moet drinken omdat ik nierstenen heb gehad. 12 jaar gelden op 36 jarige leeftijd. Nu zegt deze dokter, :\"drink dan 2 liter iplv 3 liter per dag en na half 8 \'s avonds niks meer\" Maar ik heb toch ineens die klachten? Of zou ik gewoon \"kou\" op mijn blaas hebben? De plas zag er wel troebel uit..... Is er nou helemaal niemand die hetzelfde heeft gehad?

label.Geplaatst op 2005-12-01 17:36:01