© 2024 solvo B.V.

Plekje op de nier

er is met een echo van de zomer een plekje gezien op de nier er werd ge zegt door de radioloog het is niets ergs in iedergeval niet kwaad aardig,hij moest 3 manden later nog een echo laten maken , ze konden er weer niet veel over zegen ,maar nu willen ze toch een ct scan laten maken om te kijken wat het nu precies is,mijn zoon heeft nergens geen last van, hij is dan wel pas van galstenen geholpen en hij heeft ook wel te kleine rode bloed lichampjes , maar daar hoef hij niet meer voor terug te komen , en ze doen er verders ook niets mee wat kan zo;n plekje zijn op een nier


we weten wat het is , het is een cyste heel klein en ze doe er niets aan , want het kan geen kwaad,

label.Geplaatst op 2010-11-16 18:42:55


Hoi, ik zag je oproepje en wil effe reageren. Niet zozeer over dat plekje op de nier maar ik wilde vragen hoe het is gegaan met de galblaasverwijdering. IK sta namelijk op de wachtlijst voor zo'n ingreep en ben er niet zo happig op, ben best bang ervoor en zou graag een eerlijk antwoord hebben van mensen met ervaring op dit gebied. Wat kan ik verwachten en waar moet ik dan rekening mee houden ?? Groetjes uit het Brabantse land.

label.Geplaatst op 2011-04-21 18:56:20

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren