© 2024 solvo B.V.

Probleempje met nauwe voorhuid (Fallus)

Als 40 jarige man heb ik sinds enkele maanden last van een gezwollen toompje(riempje aan Penis).Op het spreekuur word je afgescheept met Emovate zalf, waarvan ik op de home- page lees dat ze dit zelfs durven voor te schrijven aan kleine jongetjes.Ik ben er na drie dagen mee gestopt, omdat het inderdaad niet werkt, en het niet zomaar een zalfje is (deskundigen weten dit misschien wel?). Mijn vraag; waarom word er er binnen de \"medische wereld\" in dit land zo raar gedaan, met probleemjes als deze, en is er misschien iemand die een andere \"créme\" weet te verzinnen voor dit waarschijnlijk veel voorkomend probleempje.(Ik ben er nogal boos over).

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren