© 2024 solvo B.V.

Problemen met (staand) plassen

Hoi, Ik ben 17 jaar en een jongen en ik heb problemen met plassen. Mijn straal is niet recht, waardoor ik staand niet goed kan plassen. Ik zat altijd al, maar nu ik ook vaak uit ga is dat niet meer altijd een optie. Symptonen: Soms pijn bij plassen (dit is te verdragen), maar de straal gaat niet recht en het is vaak niet echt een mooie bundel, maar dat hij meer spettert. (diffusie) Wat te doen? Ik schaam me er voor en kan niet doorgaan met smoesjes waarom ik naar de \\\'gewone wc\\\' ga.


Beste 17 jarige, Het lijkt er op dat je een probleem hebt met de uitstroomopening van je plasbuis. Dat kan de voorhuid zelf zijn, of de opening in de eikel. Je moet dit gewoon laten zien aan je huisarts, terwijl je plast, er dus met een volle blaas heen gaan. Succes.

label.Geplaatst op 2005-06-13 03:50:55


Haal je je voorhuid omhoog als je plast?

label.Geplaatst op 2005-09-08 11:08:01

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren