© 2024 solvo B.V.

Prostaatklachten

Hallo, Welke mannen hebben ervaring met ANDROS Mannenkliniek uit Arnhem.


Geen ervaring, maar wat zijn eigenlijk de klachten? Laat ik wat duidelijker zijn: Toen ik merkte dat ik steeds meer moest gaan plassen en de urine hoeveelheid steeds kleiner werd, ben ik saw palmetto gaan gebruiken (sabal serrulata). Dagelijks een capsule. Deze kocht en koop ik (nu al 6 jaar lang) via internet in de USA. Of ik hier baat bij heb? Tuurlijk, anders zou ik het geen 6 jaar doen. Maarrrrr... denk erom, het is geen medicijn. Het verkleint de prostaat en wel zodanig dat mijn huisdokter (en met hem vele andere doktoren) er bezwaar tegen heeft. Saw Palmetto blijkt namelijk ook in staat kwaadaardige prostaatvergroting te camoufleren door de prostaat klein te houden.

label.Geplaatst op 2007-06-25 20:11:50


Hi Anja, Mijn man en ik zijn vorig jaar september naar de Andros kliniek in Arnhem geweest. Groetjes Mirjam

label.Geplaatst op 2007-08-29 19:17:00

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren