© 2024 solvo B.V.

Rare plek op mijn eikel

ik heb sinds vorige week dat mijn eikel een beetje branderig aan voelde de avond daar na nog sex gehad en het werd steeds erger na het plassen leek het net of iemand er in sneed en ik kreeg bij de urine uitgang ook een blauwe plek ik kon er haast niet van slapen laten testen op urine weg infectie maar daar was niets van gevonden ik kreeg van de dokter een zalf die er op moet 2x per dag maar nu na 4 dagen lijkt het of er een blaar op komt die ziet wit en de pijn is nog iet weg vanmiddag moet ik het nog eens laten zien ik ben erg bezorgt dat ik iets ernstig heb wie heeft dit ook gehad en wat was het en gaat het weer over ik heb alleen sex met mijn vriendin al een jaar dus een soa lijkt me sterk heb bloed onderzoeken gehad inmiddels geen soa of hiv te vinden in het bloed gelukkig de plek is nog lang niet weg het witte is wel weg dat is nu een hele open plek geworden die enorm pijn doet na het plassen er zijn uitstrijkjes gemaakt door de dermatoloog afgelopen woensdag en ik heb een zalf nu bactoban na 3 weken antibiotica te hebben geslikt en de uitslag van de dermatoloog nog geen verbetering er was geen speciale bacterie gevonden op de kweek nu weer een antibiotica zalf gehad dit moet ik dan weer 3 weken opsmeren ik neem aan dat een wond niet zo mooi meer geneest als dit al 6 weken zo open is eerst zei hij je ziet er later niets van maar afgelopen maandag je zal er een deukje aan overhouden ik hoop dat het mooi geneest want vind het wel een beetje lang duren nu krijg inmiddels b12 spuiten b12 was te laag wat ook div rare dingen kan veroorzaken zoals aften op die plek wat naar mijn mening het is de dermatoloog beantwoorde mijn vraag niet of dat het kon zijn


Erg goed dat je inmiddels bij een dermatoloog geweest bent. Alleen die kan uitsluitsel geven over de oorzaak.

label.Geplaatst op 2008-10-28 20:36:01

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren