© 2024 solvo B.V.

Regelmatige ontsteking bijbal

Mijn zoon heeft sinds 7 jaar heel veel pijn in zijn zak, straalt uit naar lies en onderbuik. Is hier dan heel misselijk bij. Is van internist verwezen naar uroloog. De 2e uroloog heeft eerst de spataders verwijderd bij zijn bal. Probleem nog niet opgelost. Daarna heeft er een drain ingezet om vocht af te voeren van de ontsteking. Niet geholpen. Heeft toen injectie in bal gehad, waardoor half jaar de pijn is weggebleven. Daarna weer een injectie, maar toen werd pijn erger. Is nu 4 weken geleden weer geopereerd, hebben nu de zenuw onderbroken, zodat pijn niet meer doorgestraald kan worden. Probleem is echter nog niet opgelost. Ontsteking ??? bij bijbal blijft terugkomen. Wie kan ons vertellen wat dit kan zijn? Wat er aan gedaan moet worden? De arts zegt nu dat hij hiermee moet leren leven. Kan toch niet? Is nu door veelvuldig ziekteverzuim al 2 keer een baan kwijtgeraakt omdat hij bij pijnaanval niet kan lopen. Dit duurt meestal 2 tot 5 dagen, dan wordt ontsteking minder en blijft soms paar weken weg. Soms ook blijft er een zeurende pijn over. Alle reacties zijn welkom.


Ik heb hiervan ook last sinds ongeveer drie jaar. Ik ben er 41 momenteel. Ook bij mij is er twee jaar geleden een spatader weggehaald maar de pijn blijft. Hopen antibiotica zoals Cyproxine, Augmentin, Bactrim Forte enz... halen helemaal niets uit. De pijn blijft en hindert me op bijna elk ogenblik van de dag. Elke beweging, strakke broek, sporten, vrijen ... alles doet pijn. Laatst heeft de urologe me gevraagd om een afspraak vast te leggen met een anesthesist die dan een middel zou inspuiten om de pijn te \"verdoven\". Ik ben er echter nog niet op ingegaan want dat zie ik echt niet zitten uit angst voor de gevolgen. Ik ga heel binnenkort naar een andere uroloog gaan om een tweede advies te bekomen. Indien er een oplossing zou komen laat ik wel iets weten.

label.Geplaatst op 2005-10-15 12:31:45


ik heb nu 1 jaar geen last meer gehad van een ontsteking (gelukkig) Ik weet ook wat die jongen door maak ben hier door ook 3x ontslagen. Kon ook niet lopen toen ik dat had, het enige wat ik kreeg was amoxeline clavilaan zuur 625mg en pijnstiller van 1000mg ik werd daar aardig suf van waardoor het niet mogelijk was om te werken, ik werd in de logistiek als heftruck chauffeur dan is het niet verantwoord om een heftruck te besturen wat logisch is. heb nu inmiddel een andere probleem dat ik nu al 4 weken met een catheter rond loop en de artsen rond uit niet weten wat het kan zijn. niks wijst op een prostaat vergoting of prostaat kanker, alles is in orde dit schijnt echt bij weinige mannen voor te komen liet ik mij vertellen. Ik hoop dat er meerder mensen zijn die dit ook hebben zou daar graag mee in contact willen komen om te kijken hoe hun er mee leven. Voor deze jonge heel veel sterkte toe gewenst gr Dominic

label.Geplaatst op 2006-04-14 12:25:41

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren