© 2024 solvo B.V.

Steeds blaasontsteking

In september ben ik geopereerd aan de galblaas en galstenen. Hierbij heb ik een blaasontsteking gekregen. (wat ik daarvoor nooit eerder heb gehad) Rond de kerstdagen heb ik een nierbekontsteking gehad, mijn huisarts heeft het op kweek laten zetten en onderzocht op mrsa bacterie, wat dus niet zo was. Voor een maand terug heb ik weer een blaasonsteking gehad en amper een maand later (nu dus) heb ik er weer 1. Herkent iemand dit? ik heb ook telkens veel pijn aan de rechterzij/rug! Verder drink ik heel veel water en hou het goed schoon! Liefs Monique


Bij steeds terugkerende blaasontstekingen is het wel zinvol om het urinewegenstelsel eens na te kijken (door uroloog). Daar zal je huisarts ongetwijfeld zelf over beginnen, mits daar voldoende aanleiding toe is.

label.Geplaatst op 2005-04-02 16:44:43


Hallo. Ook ik hebben jaren getobt met blaasontstekingen. Ik kan je aanraden om snel pro-biotica te slikken dagelijks. Dat zijn goede bacterien. Het is namelijk zo, dat als je een antibioticakuur hebt gehad alle bacterien dood zijn door de kuur, de kwade maar ook de goede gaan dood. Steeds als er maar een heel klein bacterietje in je blaas komt b.v vanuit de darmen wat heel normaal is, beginnen de kwade zich weer te vermenigvuldigen en dan heb je weer een nieuwe blaasontsteking te pakken. Doordat de goede bacterien ook dood zijn gegaan hebben de kwade weer heel snel de overhand. Vul aan dus die goed bacterien en je zult zien dat het erg goed helpt. Mijn pro biotica heb ik van het merk Solgar. Je hoort ook vaak dat vrouwen na een antibioticakuur binnen een paar dagen een schimmelinfectie krijgen. Ook dat komt doordat er geen goede bacterien meer zijn om die schimmel buiten te houden. Heel veel succes ermee, Je kunt ook om raad vragen op de site van solgar en je vraag stellen daar, je krijgt dan snel antwoord en er zijn geen kosten aan verbonden. Groetjes en beterschap

label.Geplaatst op 2005-06-27 14:58:19

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren