© 2024 solvo B.V.

Stinkende afscheiding

ik ben een vrouw van 35 en 2 jaar geleden is mijn dikke darm verwijderd. Ik draag sindsdien een stoma. rond die tijd begon ik voor het eerst last te krijgen van sterk ruikende gekleurde afscheiding niet slijmerig, soms rood bruinig dan weer meer gelig. Ik heb verschillende antibioticakuren gehad maar dat hielp niet. Er werd mij verteld dat het misschien met mijn darmen te maken had. Het lijkt soms wel of ik in mijn broek plas, zoveel vocht komt er dan mee, en de geur is echt verschrikkelijk die komt gewoon door mijn kleding heen, waardoor ik niet anders kan dan een tampon te dragen om de boel te sluiten. zo´n stinkende periode duurt meestal een paar weken. Oh ja, ik ben heel schoon op mijn lichaam, ik probeer mij in ieder geval eens per dag daar goed te wassen omdat mij verteld is dat vaker niet goed is, er horen nu eenmaal bacterieen thuis en ik plas erg veel. Hebben jullie tips om van die sterke geur en het vocht af te komen?


ik zou vragen om een onderzoek bij de gyneacoloog. zoveel afscheiding moet toch ergens vandaan komen. lijkt me vreemd dat het met je darmen te maken heeft, dat is toch een heel ander orgaan. succes

label.Geplaatst op 2006-06-25 14:13:18

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren