© 2024 solvo B.V.

Stinkende pipi

hallo, sinds ik bevallen ben van mijn dochter (bijna 2) ruikt mijn pipi soms vies. Wie heeft dit ook? Hoe komt het?


Ik denk een ontsteking. Wij hadden dat in het ziekenhuis in 1979 allemaal, de hele zaal.Omdat het daar zo onhygienisch was. Toen moesten wij 2 keer per dag een sodazitbad nemen (een kwartier met de bibs in een teiltje lauw water met 3 eetlepels soda weken) dan raak je er vanaf.

label.Geplaatst op 2004-07-14 19:49:42


Als je bevallen bent verandered er veel in je lichaam ,het zou best eens kunnen dat je een schimmelinfektie hebt en zou het even voor leggen aan je huisarts groet Noah

label.Geplaatst op 2004-07-28 16:26:30

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren