© 2024 solvo B.V.

Urineverlies...

Ik zit met een klein probleempje. Als ik in bad geweest ben, moet ik altijd meteen naar het toilet toe. Ik heb bijna geen tijd om op te houden of het is al te laat voordat ik bij de wc ben. Veel urine verlies ik niet, maar het is wel heel erg hinderlijk. Na het badderen moet ik ook altijd een dik inlegkruisje inleggen, omdat ik hierna ook nog urine verlies. Ik heb ook al zeker 3 tot 4 maanden stukjes wit in de urine zitten. Ik weet niet wat het is. Het lijkt op stofjes en de andere keer lijken het velletjes. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? en weet iemand een oplossing voor mijn bovenstaande probleem?


Ik zou even naar de huisarts gaan. Het is niet goed mogelijk om vanachter een andere computer een diagnose te stellen. En wat het zou kunnen zijn? Misschien gewoon een blaasontsteking, misschien een vorm van urine-incontinentie. Bedenk wel dat beide te behandelen zijn.

label.Geplaatst op 2003-07-12 08:18:07

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren