© 2024 solvo B.V.

Urineweginfectie gevolgd door septische shock

hallo sinds zes weken geleden ben ik erg ziek geweest,het begon allemaal met koliekpijnen in linkerzij.ik ben toendertijd bij de huisarts geweest en die vertelde me dat het een niersteen was.ook heb ik spuiten gekregen met diclofenac gekregen.maar niks hielp en toen zijn we maar het ziekenhuis gegaan.daar moest ik blijven en kwamen ze er achter dat ik een urineweginfectie had. maar eenmaal daar werdt ik steeds zieker en zieker.overgeven trillingen hoge koorts tot op het hoogste van 41.4 graden en ijlen. in drie dagen tijd ging het alleen maar slechter,waardoor ze uiteindelijk een nefrostomiecatheter in mijn nier hebben gebracht,want ook de niersteen hield de urine tegen. na een week in het ziekenhuis,mocht ik eindelijk naar huis.maar nu na zes weken moet de steen er nog uit en de nefrostomiecatheter. heeft iemand net zo\'n ervaring mee gemaakt en hoe ging je ermee om. ik ben er wel benieuwd naar. groet anoniem

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren