© 2024 solvo B.V.

Vaker plassen

Hoi allemaal, Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een heftige blaasontsteking gehad. Dit is toen met antibiotica behandeld. Maar sindsdien moet ik veel vaker plassen dan vroeger. Ik had altijd een hele sterke blaas, maar nu voel ik al heel erg snel de aandrang en dat doet dan ook snel pijn. Eerst dacht ik dat ik misschien weer een blaasontsteking kreeg, dus ben er toen mee naar de dokter gegaan. Daar kwam echter niks uit. Kan het zijn dat mijn blaas beschadigd is geraakt van de ontsteking? Of heeft iemand andere ideeën waardoor dit kan komen? Alvast bedankt! Groetjes Erica


hallo. herken dit heel erg . heb jaren zo liggen te kwakkelen. heb sjogren een reumatische aandoening. en wat blijkt nu ,de sjogren heeft mijn blaas aangetast ,en heb nu dus interstystieele systites,ofwel blaaspijn cyndroom. krijg al twee jaar blaaspoelingen ,en nou is de uroloog bezig over een botox behandeling voor de blaas. raad je aan ,om er niet te lang mee te blijven lopen ,want huisartsen zijn er niet allert genoeg op,of zijn niet zo goed met ic bekend! wens je sterkte en succes ermee.

label.Geplaatst op 2009-02-04 13:05:16


Als het je beperkt in je doen en laten moet je het voor jezelf serieus nemen en een doorverwijzing vragen naar een uroloog! Bij de uroloog zit er kans in dat hij/zij een aantal onderzoeken wil gaan doen die niet heel fijn zijn, maar dan weet je, met een beetje mazzel wel waar je aan toe bent! Hoe vaak ga je nu gemiddeld naar de wc dan?? Sterkte ermee iig, mocht je vragen hebben, stel ze gerust misschien kan ik je er wat op antwoorden!

label.Geplaatst op 2009-02-11 20:44:51

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren