© 2024 solvo B.V.

Vernauwing

ik ben een man van 52 en heb sinds een paar maanden dat mijn voorhuid vernauwd is en zeerdoet bij terug trekken! er zit ook een wondje die niet wil genezen omdat deze steeds open gaat ! de voorhuid gaat nog wel over mijn eikel heen maar dat doet zeer en daarna geeft het een strakke ring om mijn penis ! Het lijkt net een lidteken die verder rekken onmogelijk maakt! Weet iemand de oorzaak en wat je er aan kunt doen? vast bedankt


hoi peter gaat naar n dokter toe. Waarom laat jij je niet besnijden? ben je gelijk van dit probleem af.Ik ken ook dat probleem mijn voorhuid gaat er ook af.Alleen er is n wachttijd voor van 4 weken. Heel veel cucces roy

label.Geplaatst op 2003-08-04 16:19:44


Mijn man had hetzelfde probleem is nu besneden wel wennen allemaal. Het probleem is opgelost

label.Geplaatst op 2004-01-11 11:19:16


Circumcisie lost dit op (besnijden) Laat huisarts kijken en verwijzen. Oorzaak ken ik niet, klachten wel en de oplossing ook.

label.Geplaatst op 2004-10-03 20:41:01


Ja, ik zou ook zeggen, laat je toch besnijden, maar Roy heeft mazzel met zijn 4 weken wachttijd, want bij een van mijn zonen (die heeft het pas gehad) was het 3 maanden wachten. Maar omdat het bij u om medische redenen gaat wordt het (nog wel) door het ziekenfonds vergoed. U hoeft niet bang te zijn, maar het is ook geen pretje. Als het niet hoeft, zou ik het niet laten doen, ik heb het nl gezien, en weet wat voor pijn het geeft (mijn man was 25 en mijn ene zoon 16). Maar goede pijnstillers, daar is ook wel wat voor te zeggen, alhoewel ze hier in Nederland altijd zeer krenterig zijn met pijnstillers, misschien vanuit het oude Calvinisme: "Gij zult lijden"

label.Geplaatst op 2003-09-09 11:37:44

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren