© 2024 solvo B.V.

Verzakking blaas, brandende pijn en buikpijn

Hallo, Ik ben vroeger geopereerd aan een te kleine blaas en vernauwde urinewegen. 4 jaar geleden kreeg ik weer klachten waarbij ik medicijnen kreeg en fysio voor de bekkenbodem spieren. Hierna hoefde ik niet zo vaak meer naar de WC en ging het goed. In december ben ik bevallen van een mooie dochter en sinds dien heb ik constant dat het brand (ook zonder toilet gang) En onder in de buik pijn. Het gevoel dat ik iets in mijn vagina heb zitten, bekkenklachten waarbij zitten moeilijk is en fietsen, het gevoel een drup in de urinebuis hebben zitten en ik lijk constant te persen. Regelmatig urine in geleverd maar nooit een blaasontsteking kunnen vinden. Van de week de stoute schoenen aangetrokken en naar de huisarts gegaan. Deze constateerde een fikse blaasverzakking en heeft een ring geplaatst. Deze ring doet voor mij niks en ik heb nog steeds veel aandrang en pijn. Nu wilde ik vragen of een operatie om de blaas weer op z\'n plek te zetten goed is. Ik wil namelijk nog graag kinderen en ben nog maar 26 jaar. Ik kan en wil gewoon niet met deze klachten door lopen want ik wordt er ontzettend moe van. Mij huisarts is ook al niet zo\'n door stuurder en wat vinden jullie? Kan de huisarts dit oplossen of moet ik op mijn strepen staan wat betrefd door sturen?


jij maakt uit of je naar de uroloog gaat samen met de huisarts, en laat je niet om praten door de huisarts, je moet duidelijk aan geven dat je naar uroloog wilt. Deze is deskundig op dit gebied en niet de huisarts. De huisarts weet overal maar een klein beetje van. Ga er voor jij bent de baas. Sterkte.

label.Geplaatst op 2010-10-07 16:05:12

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren