© 2024 solvo B.V.

Voorhuidje

Hallo, ik ben moeder van een zoontje van zeven. Het volgende wil ik vragen. Hij heeft nog nooit zijn voorhuidje naar achteren geschoven. Ik heb het hem wel laten doen, maar hij zegt dat het heel veel pijn doet. Hij heeft geen problemen met plassen, maar moet ik hier nu iets mee, of komt het vanzelf goed? dank voor het antwoord. groet, Rota


Nee, als hij al 7 is, komt dat niet vanzelf goed. Het is beter om je zoon zo jong mogelijk te laten besnijden, want hoe ouder je bent, hoe meer pijn het doet, en als je het op je 21ste moet laten doen, geneer je je als jonge man zijnde. Dus in dit geval zou ik zeggen: ga naar de huisarts en uroloog! Sterkte! De halve wereld is besneden en ze hebben er veel profeit van, het is bv veel schoner! En dan zeg je gewoon op school dat hij aan een liesbreuk geopereerd moet worden, dan heb je ook geen flauw gezeur aan je hoofd, want er zijn altijd pestkinderen en die gaat het niks aan!

label.Geplaatst op 2003-09-09 11:52:33


Zolang hij er geen last van heeft en bijv. geen ontstekingen onder zijn voorhuidje krijgt hoef je er niets aan te doen. Laat je goed informeren voordat je het laat behandelen

label.Geplaatst op 2005-05-18 22:16:44

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren