© 2024 solvo B.V.

Vreselijke pijn na 5 maanden bijbalonsteking

Goededag, Ik zal dit kort samenvatten om naar mijn probleem te gaan waar ik nu last van heb, maar hier heb een kleine voorgeschiedenis: In april had ik vreselijke last van mijn linkerbal. Na een maand had ik vreselijke pijn, en na een echo en doorzettingsvermogen heb ik van de dokter een verwijzing gekregen naar de uroloog. Deze dag is er een bijbalontsteking geconstateerd, advies bedrust en 6 weken ab. tussendoor groeide de onsteking richting de prostaat en kreeg ik andere ab tavanic voor 3 weken. Hierna nog meer bedrust en omdat opgegeven moment meer energie kreeg en zelf een erg energiek persoon ben, ging ik weer wat dingen doen. Omdat hierna de ontsteking was bestreden, (alleen nog litekenweefsel te voelen, en een liteken op me lever) dacht de dokter dat het over was, omdat ik nog vreselijke pijn scheuten had kreeg ik een Mri scan en een endoscopie via de penis ingebracht. de conclusie van de dokter: niks aan de hand en je bent gezond verklaart. Omdat ik nu nog steds veel pijn heb maar wel minder moe was ging ik steeds meer dingen doen en probeerde weer te beginnen met mijn staande beroep (kok) . Ik werd doorverwezen naar de andere afdeling ( die over buikklachten gaat ben even de naam vergeten) De dokter zei dat de pijn na weeen zijn en litekenweefsel kan zijn, en moet me krachten opbouwen bji de fysio voor de vermoeidheid etc etc. Na 1 maand heb ik nog steeds veel pijn en krijg ik een tens procedure. Een aparaat dat stroom afgeeft om de pijn afteleiden en geen pijnlijke ballen heb. Tot nu toe (6 maanden verder) werk ik weer 3 dagen per week 5 a 6 uur per dag. Het is net te doen ik voel ook geen vernadereing. Ik heb nu nog steeds flinke zeuerende pijn zo erg dat ik er spontane diaree van krijg en erg misselijk word. Ik kan 4 uur lang met de pijn leven en blijven doorwerken etc etc. na 6 uur lang word ik agresief en kortaf, daarna moet ik echt zitten of liggen en rustig aandoen en ben ik de volgende dag zelfs harstikke moe etc etc. De pijn trekt door naar de liezen en altijd de linker en rachter bal (alsof er een heel strak elestiek omheen zit ) Mijn vraag is dus waarom heb ik nogsteeds zoveel pijn in en om mijn ballen. Is het wel juist dat er niet meer behandeld aan word?. Ik word zodanig zoerg gek per dag dat ik soms wens dat ik geen ballen wil is dat normaal ? Ik word stapel gek van de pijn en de doktoren weten het niet meer. Moet ik een ander ziekenhuis nemen en een soort second opnion nemen? Ik weet het niet meer de doktoren ook niet! Asjeblieft help me Dennis

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren