© 2024 solvo B.V.

Vrij draaien ballen en pijn

Goededag, Ik schaam me een beetje om het aan de huisarts te vragen omdat het misschien wel heel normaal is en dus zo hoort. Ik ben 28 jaar en heb nu sinds 3 jaar een constant pijnlijke linkerbal.. beetje wat je hebt als je er een schop in hebt gehad maar dan wel minder pijn. Wat mij opvalt en vraag mij af of dit normaal is dat ik beide ballen maar vooral de pijnlijke heel makkelijk kan draaien zowel horizontaal als verticaal makkelijk 4 hele draaingen. Ze hangen dus los in de balzak, ik weet niet of dit hoort en of dit voordat ik pijn kreeg ookal zo was. Ik kan verder geen rare dingen ontdekken of knobbeltjes maar links kan ik de bijbal echt voelen als een sort los zacht iets aan de bal en rechts is het meer 1 harder geheel. In die tijd dat ik er last van kreeg ben ik wel een keer hard op een hekje gesprongen/geklapt maar kan mij niet met zekerheid herinneren of ik er exact sindsdien last van heb. Als iemand antwoord heeft op mijn vragen zou ik heel erg blij er mee zijn!


Hai, Zelf heb ik heel lang geleden een zogeheten torsio testes gehad, ofwel een verdraaiing van de bal. Dat veroorzaakte net zo'n heftige pijn. Misschien is het van jou vergelijkbaar, al is het wel heel erg langdurig bij jou. Ga toch maar eens naar de huisarts. Als je wat ervaringen wil uitwisselen hoor ik het wel.

label.Geplaatst op 2008-08-08 19:04:05

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren