© 2024 solvo B.V.

Waterzak baby

Bij mijn zoontje is bij de geboorte een waterzak geconstateerd... 1 van de 2 teelballetjes was een heel stuk groter. Dit zou - in principe- binnen 1 jaar weggaan. Vandaag was ik mijn zoontje aan het verschonen en z\\\'n zak is een heel stuk kleiner. Echter tot mijn verbazing voelde ik nu maar 1 teelbal. Is dit gebruikelijk of moet ik me zorgen gaan maken?


Hallo Dit is iets wat wel vaker voor komt wat je kunt doen is de volgende keer als je naar het consultatie bureau gaat het even aan kaarten zodat er wel naar gekeken wordt. Het kan zijn dat je zoontje best wel 2 teel balletjes heeft maar dat er eentje nog niet in gedaald is. Als dat het geval is en het daalt niet spontaan invoor het 4e jaar ,wordt het vaak poliklinisch een handje geholpen . Ik zou me er even niet te veel zorgen om maken maar de bureau arts (of huisarts) er even op attenderen met vriendelijke groet ,Noah

label.Geplaatst op 2004-07-28 16:25:10

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren