© 2024 solvo B.V.

Zaadkwaliteit

Mijn man heeft een slechte zaadkwaliteit. (85% dood) We moeten voor verder onderzoek naar een uroloog. (2 maanden wachttijd!!!!!) Wie kan mij meer informatie geven hierover ervaringen enz. en wie kan mij vertellen hoe we de wacchttijd kunnen verkorten en of hoe te handelen als we evt. in Belgie of Duitsland terecht kunnen?


Hoi, kijk eens onder de wachttijden op deze site. dan kan je zien in welk ziekenhuis de minste wachtijd is.

label.Geplaatst op 2003-02-06 21:27:17


een zaadmonster is geen zaadmonster. Dus minstens 2 tot 3x laten nakijken. Wachttijd 2 maanden: Schande! Bij mij kunt u snel terecht ondanks zeer drukke praktijk in Geldrop( 0402891415 en naar mij persoonlijk vragen, ik bel u terug). Helaas is het zo dat een uroloog meestal weinig aan een dergelijk kwaliteit van het zaad kan verbeteren tenzij er een zakaderbreuk is. Meestal wordt dit toch behandeling door gynecoloog van het echtpaar samen. Waarschijnlijk wordt dit KI met eigen zaad of een IVF behandeling. TTH Jansen uroloog

label.Geplaatst op 2003-03-30 14:25:54


WIJ WILLEN HEEL GRAAG KINDEREN , EN NOU HEBBEN WE MIJN VRIEND,S SPERMA LATEN TESTEN PAS EEN KEER. EN WE KREGEN TE HOREN DAT MAAR 1% BEWEGELIJK IS. WE ZIJN NOU MET WAT ONDERZOEKEN GESTART MAAR KAN IEMAND VERTELLEN , ALS HET ZO SLECHT BLIJFT OF DAT JE TOCH NOG KINDEREN KAN KRIJGEN. MET MEDISCHE HULP WANT OP DE NATUURLIJKE MANIER KONDEN WE GEEN KINDEREN KRIJGEN VERTELDEN ZE. CIETJE

label.Geplaatst op 2006-01-14 22:42:43


Mijn man heeft ook ineens nog maar 8% goed zaad, dat weten we nu 6 jaar, 20 jaar geleden maakte hij wel bij mij achter elkaar 3 kinderen, maar sinds 10 jaar lukt het niet meer, en een vrouw is vanaf haar 35ste natuurlijk ook minder vruchtbaar. Bij mij kwam er na mijn 35ste geen kind meer, door de combinatie zwak zaad/oudere moeder.Ik ben nu 46 en gebruik geen voorbehoedsmiddelen en word gewoon op tijd ongesteld, maar wie weet gebeurd er een wonder.......

label.Geplaatst op 2003-09-09 11:59:50

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren