© 2024 solvo B.V.

Zoete lucht??:S

Is het erg als de urine erg zoet ruikt? Kan dit ergens op wijze???


meestal kome er luchtje aan de urine (of sperma) als je de vorige dag iets hebt gegeten, bij jou waarschijnlijk iets zoets. of het ook nog op iets anders duidt weet ik niet dat weten andere beter dan ik. veel suc6 en ik hoop dat je een beter antwoord erbij krijgt. groetjes Dimitri

label.Geplaatst op 2005-03-09 16:18:03


ja, dat kan duiden op diabetes, ook wel suikerziekte, klachten als: veel dorst, wondjes die moeilijk dichtgaan, soms een flauw gevoel, of een moe gevoel?

label.Geplaatst op 2005-04-04 12:57:05

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren