© 2024 solvo B.V.

Zwarte stippen op de vooruid onder de eikel

Goededag, dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik heb zojuist tijdens het douchen ontdekt dat ik 6 zwarte/donkergrijze vlekjes op mijn voorhuid heb, direct onder de eikel. Ze zijn ongeveer 1 a 1.5 mm breed. Het zit dus aan de voorste helft van de voorhuid. De vlekjes lijken onder de huid te zitten omdat ze plat zijn en zijn dus geen bobbeltjes. Ze lijken net op het effect van blauwe plekjes maar dan kleine zwarte. Ik meen me te herinneren dat ik jaren geleden 2 van deze vlekjes had. Ik dacht toen dat het gewoon slagaderen waren. Die vlekjes/stippen doen overigens geen pijn en ik voel er niets van. Ik ben 29 jaar en heb nog nooit seksueel contact gehad. Ik douche uitsluitend thuis en niet in openbare gelegenheden. De enige info die ik nog kan meegeven is dat mijn moeder zo\'n dertig jaar geleden herpes heeft gehad. Wat kan dit zijn? Is het ernstig? update: Ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en hij weet niet wat het is. Hij heeft me naar de dermatoloog verwezen en daar kan ik op z\'n vroegst over 2 maanden terecht i.v.m. drukte. Ik heb direct een afgespraak gemaakt.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren